کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات به دلار و تومان

سفارش طراحی سایت

سفارش طراحی گرافیک

مطالعه بیشتر

کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات به دلار و تومان

چطور می‌توان با دیدن تبلیغات ار اینترنت پول درآورد؟! اگر پاسخ این پرسش را نمی‌دانید تا پایان این بخش از مجله آرتان پایا همراه ما باشید

برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید...

اگر شما هم به دنبال روشی برای کسب درآمد هستید که نیاز به تخصص و مهارت بالایی نداشته باشد، در این نوشتار از آرتان پایا با ما همراه باشید تا کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات به دلار و ریال را بررسی نماییم.

روش کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات

برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی و ایرانی بسیاری وجود دارند که می‌توانید با نصب آن‌ها و مشاهده تبلیغات به درآمد برسید. این نوع کسب درآمد اینترنتی هیچ گونه مهارت و توانایی خاصی نیاز ندارد؛ تنها کافیست تا به یک کامپیوتر و یا گوشی هوشمند دسترسی داشته باشید تا با گذاشتن چند دقیقه زمان یک منبع درآمد خوب برای خود بسازید. در ادامه بهترین اپلیکیشن‌های کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات را به شما معرفی خواهیم کرد.

کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات به دلار و تومان

اپلیکیشن‌های خارجی کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات

یکی از راه‌های کسب درآمد دلاری در ایران این است که ویدیوهای تبلیغاتی را مشاهده کنید تا به ازای هر تبلیغ، مبلغی به عنوان دستمزد به شما تعلق بگیرد. از جمله اپلیکیشن‌های معتبر خارجی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. اما توجه داشته باشید که این اپلیکیشن‌ها را از مراجع معتبر دانلود و نصب می‌کنید.

Swagbucks

یکی از سایت‌هایی که می‌توانید با دیدن تبلیغات آن به درآمد دلاری دست پیدا کنید، swagbucks است که با توجه به زمان ویدیو به شما امتیاز می‌دهد. ویدیوهای این اپلیکیشن دارای موضوعات متنوعی مانند سلامت، تغذیه، مد، ورزش، اخبار و سرگرمی می‌باشند.

از سوی از سوی دیگر شما می‌توانید با شرکت در نظرسنجی‌های موجود در سایت و خرید آنلاین از وب سایت‌های موجود در این اپلیکیشن به درآمد برسید. زمانی که امتیازات شما به ۱۶۰ برسد می‌توانید درآمد خود را دریافت کنید اما در این حالت ۱ کارت هدیه یک دلاری آمازون به شما تعلق می‌گیرد اما اگر می‌خواهید که درآمد خود را به صورت پول نقد دریافت کنید، باید امتیاز خود را حداقل به ۵۰۰ برسانید.

در این حالت از طریق پی پال می‌توانید درآمد خود را دریافت کنید. اگر حساب PayPal ندارید، میتوانید از شرکت‌های واسطه ایرانی برای دریافت درآمد خود کمک بگیرید.

جالب است بدانید که اگر علاقمند به بازی کردن هستید، این وب سایت این امکان را به شما می‌دهد تا با انجام بازی نیز بتوانید امتیاز کسب کنید.

InboxDollars

یکی دیگر از روش‌های سریع و کارآمد برای کسب درآمد اینترنتی از دیدن تبلیغات وب سایت InboxDollars است. تنها با ثبت نام کردن در این سایت ۵ دلار به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد و به صورت کلی شما می‌توانید با استفاده از تماشای ویدیو، ثبت نام در سایت‌های مورد نظر و پیشنهادات تبلیغاتی، بازی کردن و یا پر کردن فرم‌های نظرسنجی به صورت آنلاین کسب درآمد کنید اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که برای برداشت وجه از طریق پی پال و یا به صورت ویزا کارت باید حداقل ۳۰ دلار در اکانت خود داشته باشید.

این وب سایت به صورت روزانه فرصت‌های جدیدی را برای کسب درآمد اینترنتی از دیدن تبلیغات فراهم می‌کند که می‌توانید به سادگی برای خود درآمد جانبی ایجاد کنید.

FeaturePoints

این نرم افزار نیز برای دیدن تبلیغات است و به شما کمک می‌کند تا با موبایل خود و بدون نیاز به مهارت خاصی، کسب درآمد کنید. این نرم افزار حتی برای معرفی اپ به دوستان نیز به شما درآمد می‌دهد. به این صورت که هر شخصی با استفاده از کد معرف شما وارد این اپلیکیشن شود، پاداشی به شما تعلق خواهد گرفت.

iRazoo

یکی دیگر از وب سایت‌هایی که از اعتبار بالایی برخوردار است iRazoo نام دارد. بر اساس گزارش خود تاکنون بیش از ۷۱ میلیون دلار درآمد و پاداش نقدی به کاربران خود هدیه کرده است. شما در این وب سایت می‌توانید علاوه بر مشاهده فیلم‌های کوتاه و تریلرهای برنامه‌ها و ویدیوهای متنوع مانند آموزش‌های آشپزی، با وارد کردن کدهای تبلیغاتی و یا خواندن ایمیل‌ها امتیاز کسب کنید.

در این زمان، پس از دریافت حداقل ۳۰۰۰ امتیاز می‌توانید این امتیاز را به صورت نقدی از طریق پی پال دریافت کنید و یا آن را به کارت هدیه‌ای برای خرید از فروشگاه‌هایی مانند آمازون تبدیل نمایید. از جمله مزایای این وب سایت میتوان به تنوع بالای موضوعات ویدیوها اشاره کرد. به واسطه همین تنوع شما می‌توانید علاوه بر کسب درآمد اینترنتی از دیدن تبلیغات، موضوعات مورد علاقه خود را نیز دنبال کنید

Ibotta

وب سایت Ibotta نیز امکان کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات را فراهم کرده است. اما با این تفاوت که شما با دیدن این تبلیغات می‌توانید تخفیف‌هایی را برای خرید مواد غذایی و یا سایر اقلام مورد نیاز استفاده کنید. از سوی دیگر علاوه بر این تخفیفات با هر خرید میزانی از مبلغ خرید به کیف پول شما بازگردانده می‌شود. اصطلاحا به این عمل کش بک گفته می‌شود. لازم به ذکر است که تنها با ثبت نام در این وب سایت و گذشت ۳۰ روز از این عمل، ۲۰ دلار به شما پاداش داده خواهد شد.

کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات

اپلیکیشن‌های ایرانی کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات

علاوه بر اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌های خارجی که در قسمت قبل به شما عزیزان معرفی کردیم، می‌توانید از طریق وب سایت‌های ایرانی نیز با دیدن تبلیغات و یا بازی کردن به درآمد برسید. در این حالت دیگر نیازی به نقد کردن درآمد دلاری خود و استفاده از شرکت‌های واسط نخواهید داشت. در ادامه چند مورد از این سایت‌ها و برنامه‌هایی که از اعتبار بالایی برخوردار هستند را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

آپاناژ

با استفاده از اپلیکیشن فارسی آپاناژ شما می‌توانید به کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات دست پیدا کنید. در این اپلیکیشن شما می‌توانید علاوه بر مشاهده ویدیوهای کوتاه که جنبه آموزشی و یا سرگرم کننده دارند، کسب درآمد کنید.

از سوی دیگر به صورت روزانه مسابقاتی در این اپلیکیشن برگزار می‌شوند که اگر بتوانید در این مسابقات برنده شوید، امتیاز بیشتری به شما تعلق می‌گیرد. در نتیجه درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد. ثبت نام در این اپلیکیشن نیاز به هزینه خاصی ندارد و می‌توانید به صورت رایگان فعالیت خود را آغاز کنید.

کیودی

اگر شما هم زمان زیادی از روز خود را صرف بازی می‌کنید، چه چیزی از این بهتر که بتوانید از بازی کردن خود، پول دربیاورید. به کمک اپلیکیشن Qday شما می‌توانید با انجام بازی‌های مختلف و شرکت در مسابقات، درآمد خوبی را به دست آورید. برای این کار تنها به یک گوشی هوشمند نیاز دارید که سخت افزار خیلی حرفه‌ای هم نیاز ندارد.

اسنپ کیو

این اپلیکیشن نیز مخصوص علاقمندان به بازی است که در آن با شرکت در مسابقات و پاسخ صحیح به سوالات می‌توانید امتیاز کسب کنید و در نهایت امتیاز خود را نقد کنید. در این روش درآمدزایی نیز تنها به یک گویش هوشمند و اینترنت نیاز خواهید داشت.

کارنت

کارنت یکی از اپلیکیشن‌هایی است که امکان کسب درآمد اینترنتی را برای شما فراهم می‌کند. با مراجعه به این اپلیکیشن شما می‌توانید فرصت‌های درآمدزایی را مشاهده کنید. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید صاحب شغل شوید و درآمد پایدارتری را برای خود بسازید.

کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات

جمع‌بندی کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات

همان‌طور که در این مطلب دیدیم، سایت‌ها و اپ‌های متعددی برای کسب درآمد اینترنتی از طریق فیلم دیدن و بازی کردن وجود دارند که می‌توانید حتی به صورت دلاری از آن کسب درآمد کنید. اما یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد از طریق تبلیغات این است که خود شما ناشر این تبلیغات باشید.

به عنوان مثال می‌توانید با طراحی سایت مجله‌ای، کاربران را به سمت سایت خود هدایت کنید و تبلیغ کسب و کارهای دیگر را در سایت خود نمایش دهید. به کمک این روش دیگر نیازی نیست تا به دنبال سایت و برنامه‌های دیگر باشید. شما تنها کافیست تا به کمک تبلیغات درآمد ثابت و بالایی برای خود بسازید.

در صورتی که تخصص کافی برای طراحی سایت ندارید، می‌توانید همین حالا با مشاورین آرتان پایا در تماس باشید تا بهترین وب‌سایت را با کمترین هزینه در اختیار داشته باشید و حتی در زمان خواب نیز پول دربیاورید.

برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.