کسب درآمد از اینترنت با کلیک در خانه

سفارش طراحی سایت

سفارش طراحی گرافیک

مطالعه بیشتر

کسب درآمد از اینترنت با کلیک در خانه به دلار و تومان

کسب درآمد از اینترنت با کلیک به دلار یا تومان امکان پذیر است و تنها کافیست در خانه خود به اینترنت و یک سیستم یا گوشی دسترسی داشته باشید. فلذا پیشنهاد می‌کنیم که در این بخش از مجله آرتان پایا همراه ما باشید و فوت و فن کسب درآمد کلیکی را به خوبی بیاموزید

برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید...

کسب درآمد از اینترنت با کلیک، موضوع نسبتاً جدیدی در دنیای تکنولوژی است که در این مطلب از آرتان پایا می‌خواهیم به آن بپردازیم تا شما عزیزان با بیشتر این موضوع آشنا شوید. کسب درآمد کلیکی یا به‌اصطلاح انگلیسی Pay-To-Click به‌سرعت در حال پیشرفت و گسترش است. افراد بسیار زیادی مانند دانشجویان و نوجوانان، همواره به دنبال روش‌های کسب درآمد در منزل و گوشی و کسب درآمد دلاری از اینترنت هستند. خوشبختانه باید بگوییم که افراد می‌توانند با استفاده از  روش‌های کسب درآمد در خانه، هم به دلار و هم به تومان درآمد داشته باشند. اما توصیه می‌کنیم که پیش از هر اقدامی برای کسب درآمد از اینترنت با کلیک، این مطلب را مطالعه کنید؛ چرا که به‌صورت جامع و کامل شما را راهنمایی کرده‌ایم.

کسب درآمد از اینترنت با کلیک در خانه به دلار و تومان

آموزش کسب درآمد کلیکی

برای آموزش کسب درآمد از طریق وب سایت‌های کلیکی، شما می‌توانید هم سایت‌های خارجی شروع کنید و از سایت‌های ایرانی؛ همچنین اگر وقت آزاد زیادی داشتید و به‌نوعی بیکار هستید و نیاز به درآمد دارید، توصیه می‌کنیم که در چندین سایت کلیکی خارجی و ایرانی ثبت‌نام کنید تا بتوانید به درآمد مناسبی برسید. تقریباً روش ثبت‌نام در همه این سایت‌ها یکسان بوده و بسیار ساده است.

شما به‌آسانی و با استفاده از یک ایمیل معتبر می‌توانید مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کرده و درآمد مناسبی را کسب کنید. با وجود توضیحات مطرح شده، در صورتی که شما هم به روش کسب درآمد از اینترنت با کلیک علاقه‌مند شده‌اید، در ادامه این مطلب روش کسب درآمد در سایت‌های کلیکی را به شما آموزش خواهیم داد؛ بنابراین تنها کافی است که مراحل زیر را انجام دهید:

  1.     یکی از بهترین سایت‌های تبلیغات کلیکی را شناسایی کنید.
  2.     در سایت کلیکی مورد نظر خود ثبت‌نام کرده و بعد با استفاده از یک ایمیل معتبر حساب کاربری ایجاد کنید.
  3.     تبلیغات موجود در وب‌سایت را تا اتمام آن مشاهده کنید.
  4.     بعد از مشاهده تبلیغ، مبلغی از جانب سایت به حساب کاربری‌تان واریز می‌گردد.
  5.     پس از آن که درآمد شما به حد نصاب رسید، شما می‌توانید پول خود را از سایت برداشت کنید.

نحوه کسب درآمد از طریق سایت‌های کلیکی

کسب درآمد از طریق سایت‌های کلیکی بسیار آسان‌تر از سایر روش‌های آنلاین، همچون کسب درآمد از اینستاگرام و یوتیوب است. با این وجود، برای موفقیت در این حوزه باید چندین نکته ساده را در نظر بگیرید. به‌عنوان‌مثال، اغلب تبلیغات کلیکی که در سایت‌های PTC موجود هستند به‌صورت متن، ویدئو و یا تصویر قرار گرفته‌اند؛ شما بعد از کلیک بر روی هر کدام از تبلیغات، وارد صفحه لندینگ سایت می‌شوید و می‌توانید تبلیغ مورد نظر را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید

بهترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی به دلار در ایران در خانه

در نظر داشته باشید که باید تا پایان تبلیغ آن را مشاهده کنید، زیرا بعد از اتمام بعضی از تبلیغات، پرسش‌هایی در خصوص محصول تبلیغ شده، از شخص بیننده پرسیده می‌شود، و در صورتی که به‌درستی پاسخ آنها را ثبت کنید، مبلغ توافق شده به حسابتان پرداخت نمی‌شود.

آیا ایرانی‌ها هم می‌توانند در سایت‌های کلیکی خارجی ثبت‌نام و کسب درآمد کنند؟

با وجود این که کسب درآمد از اینترنت با کلیک در سایت‌های خارجی، یکی از راحت‌ترین روش‌های کسب درآمد در کشورهای غربی به شمار می‌رود. اما در ایران این نوع از کسب درآمد، با محدودیت‌ها و سختی‌هایی همراه است. برای مثال ممکن است گاهی از اوقات سایت کلیکی خارجی از کاربر بخواهد که مشخصات فردی خود، از جمله کشور محل اقامتش را تعیین کند. طی این مرحله احتمالاً مشکلی که به وجود می‌آید این است که اسم کشور ایران در لیست اسامی کشورها موجود نیست. در صورت بروز چنین مشکلی، می‌توانید با ثبت کشور دیگری به‌عنوان محل سکونتتان، فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید.

در نتیجه دقت کنید که در برخی از سایت‌های کلیکی، نام ایران را در فهرست خود آورده‌اند؛ لذا شما به‌راحتی می‌توانید در این سایت‌ها ثبت‌نام کنید. ولی در خصوص وب‌سایت‌هایی که نام کشور ایران در لیست کشورهای مورد تایید شان قرار ندارد، باید اسم کشوری، به ‌جز ایران را انتخاب نمایید و از آی پی کشور دیگری استفاده کنید تا مراحل ثبت‌نام شما تکمیل شود.

با توجه به مطالب اشاره شده، باید برای پاسخ به پرسش مطرح شده بیان کنیم که شهروندان ایرانی نیز می‌توانند در سایت‌های کسب درآمد کلیکی خارجی ثبت‌نام کرده و فعالیت کنند؛ ولی باید محدودیت‌های ایران را هم در نظر داشته باشند. علاوه بر این موارد، باید بگوییم که در صورت کسب درآمد از سایت‌های کلیکی خارجی، نباید نگران نقد کردن درآمد دلاری حاصل شده باشید؛ زیرا اکثر سایت‌های خارجی درآمد شما را به حساب پی پال شما انتقال می‌دهند و به این ترتیب بدون هیچ مشکلی می‌توانید پول خودتان را نقد کنید.

کسب درآمد از اینترنت با کلیک

فهرست بهترین سایت‌های کلیکی ایرانی و خارجی

همان طور که می‌دانید سایت‌های فراوانی در زمینه تبلیغات وجود دارند و کاربرانی را جذب می‌کنند که روزانه بر روی تعدادی از تبلیغات و بنرها کلیک کرده و یا وارد سایت‌های خاصی شده و ویدئوی تبلیغی چنددقیقه‌ای مشاهده می‌کنند. این سایت‌ها سایت‌های درآمد کلیکی نام دارند.

ممکن است برخی از افراد، به علت آشنایی ضعیف با زبان انگلیسی تمایل به ثبت‌نام و فعالیت در سایت‌های کلیکی ایرانی را داشته باشند و برخی هم به دلیل علاقه به درآمد دلاری، می‌خواهند دستمزدشان را به دلار و از طریق سایت‌های کسب درآمد خارجی کسب کنند. در لیست زیر بهترین سایت‌های کسب درآمد از اینترنت خارجی و ایرانی را برایتان آورده‌ایم.

سایت‌های کلیکی ایرانی:

  • kanfotik
  • partclick
  • arvantav

سایت‌های کلیکی دلاری خارجی:     

  •  ysense
  • neobux
  •  ojooo
  •  inboxdollars
  •  scarlet-clicks
  •  paidverts
  •  rewardingways

روش‌های تشخیص معتبر بودن سایت کلیکی

روش‌هایی برای تشخیص سایت‌های کلیکی معتبر و سایت‌های کلاهبردار وجود دارد که عبارت‌اند از:

  1.     حتی‌الامکان در هنگام انتخاب سایت کلیکی برای آغاز فعالیت، سعی کنید سایتی را انتخاب نمایید که قدمت بیشتری داشته باشد.
  2.     پیش از تکمیل فرم ثبت‌نام، حتماً نظرات یا کامنت‌های کاربران را مطالعه کنید تا بیشتر با نکات مثبت و چالش‌های سایت آشنا شوید.
  3.     سایت کلیکی‌ای اعتبار دارد که پشتیبانی آن قوی باشد و پاسخگوی همه سوالات کاربران باشد.
  4.     در بیشتر موارد، مبالغ پرداختی سایت‌های کلیکی معتبر کم است؛ پس در صورتی که سایتی وعده مبالغ بسیار بالا را به شما داد بدانید که ممکن است  این سایت کلاهبردار باشد.
  5.     زود اعتماد نکنید و پیش از ثبت‌نام به‌خوبی درباره سایت کلیکی مورد نظر خودتان تحقیق کنید؛ چرا که تعداد زیادی سایت‌های کلاهبردار وجود دارند و این سایت‌ها در ازای فعالیتتان، دستمزدی را به شما پرداخت نخواهند کرد.

نکات مثبت و منفی سایت‌های کلیکی

کسب درآمد از اینترنت با کلیک نیز مانند هر کار دیگری نکات مثبت و منفی خودش را دارد. این روش هم همین‌طور است. به همین دلیل، در ادامه مقاله مهم‌ترین نکات را به شما یادآور می‌شویم.

نکات مثبت کسب درآمد از سایت‌های کلیکی

  • راحت است.
  • نیاز به دانش خاصی ندارند.
  • نیاز به مهارت خاصی ندارند.
  • در بیشتر موارد کاملاً رایگان هستند و نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه ندارند.
  • شروع فعالیت در آن‌ها ساده است.

بیشتر بخوانید

نکات منفی کسب درآمد از سایت‌های کلیکی

  • کلاهبرداری در این روش از کسب درآمد بسیار زیاد است.
  • هیچ‌گونه دستاورد آموزشی ندارند. (که به نظر ما بدترین مشخصه آن‌ها است)
  • ممکن است برخی از سایت‌ها به‌جای پرداخت پول، به شما اعتبار بدهند که بتوانید با آن تبلیغات کنید.
  • در بسیاری از موارد امکان دارد که حساب‌ها به دلایل متعدد و گاهی اوقات نیز به صورت نامشخص، بسته شوند.
  • زمان زیادی می‌گیرند.
  •  معمولاً پرداختی بسیار کمی دارند.
  • ممکن است هنگامی که مبلغ موجود در حساب کاربری‌تان به مینیمم پرداخت نزدیک شود، کارهای کمتری را به شما ارائه دهند تا دیرتر بتوانید درآمد خود را درخواست کنید.
  • درآمد در این روش‌های کسب درآمد کلیکی، در اغلب موارد نامشخص و ناپایدار بوده و نمی‌توان بر روی آنها حساب کرد.

کسب درآمد از سایت‌های کلیکی

جمع بندی

در این مطلب اطلاعاتی را درباره کسب درآمد از اینترنت با کلیک، خدمت شما عزیزان مطرح کردیم و به معرفی برخی از سایت‌های معتبر ایرانی و خارجی کلیکی پرداختیم؛ همچنین به‌صورت مختصر مراحل ثبت‌نام و کسب درآمد را بیان کردیم و در پایان نیز نکات مثبت و منفی این سایت‌ها را مطرح نمودیم. امیدواریم مطالعه این مطلب از وب‌سایت آرتان پایا برایتان مفید واقع شده باشد. در نظر داشته باشید که آژانس تبلیغاتی آرتان پایا، در حوزه‌های مختلفی مانند بهینه‌سازی سئو، طراحی سایت، برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی، تیزرهای تبلیغاتی و… فعالیت دارد و شما در صورتی که برای آغاز یا گسترش کسب‌وکار خودتان نیاز به خدماتی از این قبیل دارید، می‌توانید روی آرتان پایا حساب باز کنید.

برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.